Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου

  Η ημέρα της 28ης Οκτωβρίου γιορτάζεται σε όλη τη χώρα μας με διάφορες εκδηλώσεις για να τιμήσουμε τους ήρωες που σκοτώθηκαν στον πόλεμο για την ελευθερία της Ελλάδας. 
  Έτσι λοιπόν και το σχολείο μου διοργάνωσε τη δική του γιορτή. Η γιορτή μας αποτελείτο από μια θεατρική παράσταση που λεγόταν << Το κανόνι της ειρήνης >>. Σε αυτήν την παράσταση πήραν μέρος τα παιδιά της τάξης μου και με τη βοήθεια της δασκάλας μου παίξαμε όλα τα παιδιά με μεγάλη επιτυχία. Είχε μαζευτεί στην αίθουσα μας όλο το σχολείο και τραγουδήσαμε όλοι μαζί διάφορα τραγούδια που μας μιλούν γι' αυτήν την ξεχωριστή γιορτή. 
   Την επόμενη μέρα όλα τα παιδιά μαζί με τους δασκάλους πήγαμε στην εκκλησία όπου παρακολουθήσαμε τη θεία λειτουργία. Στο τέλος της λειτουργίας η κυρία Σοφία μας είπε λίγα πράγματα για την 28η Οκτωβρίου 1940.Έπειτα όλα τα παιδιά βγήκαμε έξω για το τρισάγιο μπροστά απ' το ηρώον αλλά και για την κατάθεση στεφάνου απ' τους μαθητές του σχολείου μας. Κατόπιν οι δασκάλες μας έβαλαν στη σειρά για να κάνουμε παρέλαση. Εκεί ήταν μαζεμένοι όλοι οι γονείς, οι οποίοι μας χειροκρότησαν όταν περάσαμε από μπροστά τους. 
 Η ημέρα αυτή με γεμίζει με συναισθήματα χαράς κι  ευγνωμοσύνης για τους ήρωες που θυσίασαν τη ζωή τους για την πατρίδα.
 Γιώργος Γ., Δ' τάξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

My future...My paper!

        Το σχολείο μας και οι μαθητές του παίρνουν μέρος στο  πρόγραμμα ανακύκλωσης   Myfuturemypaper , -δηλαδή το μέλλον μου, το χαρτί μου...